If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Стари текстар -сега трв разлика не правя или ако има е минимална и незабележима на А4ката са ми текстар и други така да спират неможах да намеря .. Незнам на какво се дължи ама на кувето сякаш спират едно и също с трв
alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
...Навремето и аз се чудех дали да не сложа перфорирани и като знам че само по един участък веднъж месечно си прегрявам дисковете се отказах.
Aз моите ги пробвах на екстремно спиране 180 - 0 км/ч и не се изкривиха. Все едно нищо не е било. А пушеха след като спрях.
В това отношение перфорираните имат предимство пред гладките
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Aз моите ги пробвах на екстремно спиране 180 - 0 км/ч и не се изкривиха. Все едно нищо не е било. А пушеха след като спрях.
В това отношение перфорираните имат предимство пред гладките
Е аз исках да кажа че само 1 2 пъти месечно си натоварвам така екстремно дисковете, че да има нужда от перфорирани.. Иначе за кривене и дума неможе да става, освен ако не си вземеш дискове от 2,50 лв.
Comment